Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy 2021. április 1-től a házhoz menő zöldhulladék gyűjtésének rendszere az alábbiak szerint módosul.

A hulladékszállítási közszolgálatást jogosan igénybe vevők, akik a szolgáltatásért az NHKV Zrt. részére díjat fizetnek, Társaságunk díjmentesen ingatlanonként 2 db a zöldhulladék gyűjtésére alkalmas, zöld színű, emblémás zsákot biztosít.

Első alkalommal a zsákokat 2021. 11. és 12. hetében (március 15-26. között) helyezzük el az ingatlanoknál.

Ezt követőn a mindenkori begyűjtéssel egyidejűleg térítésmentesen a járat 2 db zöld színű, lebomló, emblémás cserezsákot biztosít, azon ingatlanhasználóknak, akik helyeznek ki zöldhulladékot.

További zsákokat az ügyfélszolgálatokon, illetve a zsákértékesítő partnereknél lehet beszerezni átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírása ellenében az ingatlanhasználó, vagy meghatalmazottja, a közszolgáltatás számlafizetője nevére, mely utólag a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő (NHKV) Zrt. által kerül kiszámlázásra.

Tehát a zsák átvételekor a helyszínen nem kell kifizetni az átvett zsákokat, a zsákok ára – a korábbiakban meghatározott változatlan díjon – utólag, az NHKV Zrt. által kiállított, postai úton megküldött számlával kerül beszedésre, mivel a többlet közszolgáltatás díjának utólagos kiszámlázása és a díj beszedése az NHKV Zrt. jogszabályi hatásköre.

A többlethulladék elszállítására alkalmazott zsákok átvételével és igénybevételével – a közszolgáltatási díjban nem fedezett – közszolgáltatást vesznek igénybe ügyfeleink.  A zsák ára magában foglalja a begyűjtés, szállítás és kezelés díját, azaz a zsák árának megfizetésével az ügyfelek a többlet szolgáltatás díját is megfizetik.

A zöldhulladék gyűjtéséhez szükséges zsákok átvételéhez az alábbi dokumentumok szükségesek:

Lakossági ügyfelek esetében:

  • csekkes fizetési mód esetén egy csekkszelvény bemutatása, amely önmagában is tartalmazza az azonosításhoz szükséges vevő azonosítót az átadás-átvételi nyomtatvány kitöltéséhez,
  • -nem csekkes fizetési mód esetén a számla 3. oldala és az azon található vevő azonosító bemutatása, mely igazolja a jogos igénybevételt és azonosítja az utólagos számla kiállításához szükséges paramétereket.

Közületi ügyfelek esetében a nyomtatványt – fentiek szerinti kitöltést követően-, bélyegzővel szükséges ellátni.

Értékesítési hely Település Értékesítési cím
Dóczi+Dóczi Kft. Dány Széchenyi utca 3.
Schőn Gazda Kft. Fót Dózsa György út 31.
Prókai és Társa Bt. Gödöllő Blaháné út 118.
PB & TT Kft. Kerepes Mogyoródi út 1.
V+G Virág Kft. Kerepes/Kistarcsa Vasút utca 23.
SAPITO Kft. Kismaros Liget utca 32.
Hírnök Média Bt. Mogyoród 2146, Nagyhomoki út 10.
Zölderdő Kft. Őrbottyán Fő út 81.
Paletta Trade Kft. Rétság 2651 Rétság, Rákóczi út 29.
Zy Yi Star Kft. Kínai üzlet Sződliget Szent István utca 10.
Buzási Attiláné E.V. Vác Szilassy u. 1.
Gödöllő Ügyfélszolgálat Gödöllő Dózsa György út 69.
Veresegyháza Ügyfélszolgálat Veresegyháza Fő út 35.
Vác Ügyfélszolgálat Vác Zrínyi Miklós utca 9.
Balassagyarmat Ügyfélszolgálat Balassagyarmat Szügyi út 65/A
Horány Kontakt Kft. Szigetmonostor Vadvirág utca – Fagyöngy utca sarok
Bamol Bt. Fót Németh Kálmán út 62.
Gyöngy vegyeskereskedés Kistarcsa Móra Ferenc utca 48.
Samu Gazdabolt Kft. Aszód Kossuth Lajos utca 16.
Vezér Attiláné E.V. Romhány Kossuth L. út 14.
Agrosol 2000 Kft. Gödöllő Szabadság út 60.

Jelenleg ügyfélszolgálataink a járványügyi veszélyhelyzet miatt zárva tartanak. A korlátozások feloldását követően

a megjelölt ügyfélszolgálati irodákban is átvehetőek a többlethulladékos zsákok.

Megértésüket köszönjük!

DTKH Nonprofit Kft.